طراحی کمپین و استراتژی توسط آوا لایو

با آگاهی از نیازهای مشتری، دپارتمان استراتژی و کمپین آوا لایو، به گردآوری و تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط می‌پردازد و می‌کوشد از این داده‌ها بهترین و بیشترین بهره را برای برنامه‌ریزی‌های استراتژیک بگیرد. این امر باتوجه به نوع، ماهیت، حوزه فعالیت و نیاز مشتریان صورت می‌پذیرد.

هدف غایی دپارتمان استراتژی از اجرای فرآیندهایی همچون برندینگ، تحلیل ارزش کنونی برند، تحلیل بازار، تحلیل محصول یا خدمات و ارزیابی جایگاه محصول دربازار این است که بتوانیم ضمن برقراری ارتباط موثر با مخاطب، مزیت‌های رقابتی یک برند را افزایش دهیم و از نقطه ضعف‌های احتمالی بکاهیم.

تحلیل فعالیت‌ تبلیغاتی رقبا در بازار

تهیه طرح تجاری کسب و کار

تنظیم استراتژی قیمت گذاری

بررسی دقیق نیازمندی‌های مشتریان

تدوین و شناسایی

دپارتمان کمپین و استراتژی

بالا
WeCreativez WhatsApp Support
در اسرع وقت پاسخگوی شما هستیم