اغلب کارآفرینان و صاحبین کسب و کار در جهان متعلق به نسلهای x و y هستند. نسلهایی که نقش دنیای مجازی در زندگی و امور کسب و کاری آنها آنچنان پر رنگ نیست. اما موضوع جالب توجه و پر اهمیت این است که در حال حاضر بیش از هفتاد درصد مصرفکنندگان جهان را نسل z تشکیل داده است.
نسل z که بر خلاف نسلهایی پیشین با ورود به دنیای کنونیشان با اینترنت عجین بودهاند. اینترنت بخشی از هویت و رسالت امروز و فردای آنهاست. حال سوال واقعی اینجاست که تولیدکنندگان و ارائهکنندگان خدمات چقدر در تعاملات و ارتباطاتشان از محتوای دیجیتال استفاده میکنند؟
دنیای مجازی امروز قطعاً به چیزی بیشتر از وبگردی ختم میشود. روند دیجیتالی جهان به گونهای در حال رشد است که گویی عدم تطابق به آن مصداق عقبماندگی است!
کسب و کارهای مدرن و امروزی از تمامی ابزارهای دیجیتال آنلاین برای ارتباط و تعامل بهتر بهره میبرد. ابزارهایی همچون وبسایت، سئو، اپلیکیشنها، شبکههای اجتماعی، تبلیغات آنلاین، تولید محتوا، پروموشنهای جذاب، چالشها و مسابقات مجازی و… به مدیران کمک میکند تا بهتر و بیشتر مخاطبین خود را شناخته، خود را زیبندهتر معرفی، نیازهای مشتریان خود را تامین و در نهایت بخش عمده این بازار را به دست آورند.