در مواجهه با بعضی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در مییابیم که بسیاری از آنها از نظر کیفی و سایر فاکتورهای مهم دارای برتری و ویژگی متمایز و خاصی نیستند اما همواره در مارکت پیروز بوده و سهم قابل توجهی را بدست آوردهاند. موضوع بسیار ساده است.
آنها در برندسازی توفیق کسب نمودهاند. این بدین معنا نیست که برندها کیفیت ندارند بلکه بر عکس برندهای متمایز و ممتاز دریافتهاند کیفیت ایدهآل، جزء حداقلهای کسب و کار آنهاست. آنها توان خود را بر روی برندسازی خود متمرکز نمودهاند و نیک میدانند یک برند موفق در کنار شهرت و محبوبیت میتواند به مقبولیت نیز برسد.
دپارتمان برندینگ آوانو تیمی است که می تواند برند شما را خلق، بازآفرینی و ارزشآفرینی کند.
برندها زاده نمیشوند، بلکه ساخته میشوند!